Według tego planu sieć połączeń miała wyglądać następująco.
Ciekawostką jest to, że w mieście miały być tak jakby dwie sieci, o różnym rozstawie szyn. Stara sieć o rozstawie 1000mm i nowa o rozstawie 1435 mm. W pewnych miejscach, sieci miały się pokrywać i powstały by odcinki składające się z trzech szyn. Wyglądało by to mniej więcej tak jak w Zwickau:
Pod koniec lat 70, przystąpiono do realizacji tego planu. Powatały dwa odcinki o rozstawie 1435mm. Jeden na Błoniu:
Drugi na ulicy Wojska Polskiego, na odcinku od Magnuszewskiej do Kujawskiej.
Niestety kryzys w latach 80, zniweczył te plany.
Odcinek na Wojska Polskiego zbudowany był na podkładach drewnianych i w prosty sposób w 1984 roku został przerobiony na rozstaw 1000mm, który obowiązywał w pozostałej części miasta.
Odcinek na Błoniu zbudowany był na podkładach betonowych i taka przeróbka nie była możliwa. W związku z tym ułożone torowisko zostało rozebrane.
















