bunkier pisze:
Wagony 2N też miały dwuskrzydłowe drzwi, widać to na załączonym zdjęciu.
Wróćmy do zdjęcia z ul. Dworcowej. Tramwaj jadący w stronę dworca to 2N, a jadący w stronę "niewidzialnej" zwrotnicy?
Na Twoim powiększeniu widać, że ten jadący do 'niewidzialnej' to 5N. Dwuskrzydłowe 'długie drzwi' zakrywające dolny stopień. 2N miały krótkie i stopień odkryty. (Jeśli dobrze pamiętam, to był jakiś czas, że przerabiano pomosty w 2N na podobieństwo 5N, modernizując je na wozy jednokierunkowe, czyli po lewej stronie wejścia likwidowano.
Na zdjęciu wyżej, które pokazałeś, to jeden z wielu dwukierunkowych 2N, które po lewej stronie z przodu, (patrząc w kierunku jazdy), miały drzwi szerokie (jednoskrzydłowe), a po prawej, również jednoskrzydłowe, ale wąskie. Dlatego na tym zdjęciu wygląda to tak, jak by były dwuskrzydłowe. Z tyłu było, podobnie lecz odwrotnie stronami.